::منتدى الجبلان الرسمي::

::منتدى الجبلان الرسمي:: (http://www.aljblan.net/vb/index.php)
-   الكمبيوتر والبرامج (http://www.aljblan.net/vb/forumdisplay.php?f=29)
-   -   کْاטּ فيـטּ هواك مـטּ [بدري] يا בبيبي وكل ده فيـטּ ..{ Pix (http://www.aljblan.net/vb/showthread.php?t=8137)

зтнов 29-07-2008 04:28 PM

کْاטּ فيـטּ هواك مـטּ [بدري] يا בبيبي وكل ده فيـטּ ..{ Pix
 







مسسسآكم / صبآحكم سوكر ..

:

جآيبتلكم شششوية صوور للمسن ..


الموهيـم .. تفضلوآ ..
هآذي بس نمآذج للصور
وموجود رآبط التحميل آخر الموضوع ., اوبس

:


http://www.vp.rghh.com/imgcache/up/6749.imgcache.bmp


{.. امنتك عليا عشان لاقيتنى مصدقاك
..وعدتك فى وقت الجد جنبك هتلاقينى
بسهر على راحتك وراضيه اتعب معاك
..وان متشيلكش الارض انا اشيلك فى عينى
.


http://www.vp.rghh.com/imgcache/up/6750.imgcache.bmp


{.. بطمنك ياحبيبى من اولها..
سكتنا لو عاندتنا هنكملها
دنيتنا لو تعبتنا من عمايلها
..بالصبر انا وانت هنستحملها



http://www.vp.rghh.com/imgcache/up/6751.imgcache.bmp


{.. بكلمه منك ..
تنسيني الي عدى اوام
تخليني احس بقيمة الايام
تطمني لسنين قدام
.. ويوي


http://www.vp.rghh.com/imgcache/up/6752.imgcache.bmp


{.. كان فين هواك من بدري يا حبيبي وكل داه فين ؟؟؟؟؟
دانا من قبلك انا عايشه مع العايشين
بكلم نفسي من الوحده بئالي سنين
وانا في ضيقتي ما كنتش عارفه اشكي لمين
وطول وقتي وانا بعمل حساب بعدين
ودي الوقت عرفت ابدا حياتي منين



http://www.vp.rghh.com/imgcache/up/6753.imgcache.bmp


{...بكلمه منك
عرفت دنيا انا معرفهاش
عشان خطرك بحب حاجات ما حبيتهاش
ولو تندهلي ... ما استناش
] ويوي ويوي


http://www.vp.rghh.com/imgcache/up/6754.imgcache.bmp

{.. بكلمه منك
لقيت الي انا مش لقياه
ولو حد زعلني انا مسمحاه
ولو في جرح انا حنساه ..




إذا اعجبتكم الصور حملوهآ .,

للتحميل اضغط هنا

آآوبس ..





< الصدقي > 29-07-2008 05:12 PM

ما شاء الله تبارك الله
يعطيك العافيه اختي

http://www.vp.rghh.com/imgcache/up/6754.imgcache.bmp

^

انا عجبتني ام روج احمر ؟!

يالله المستعان

зтнов 29-07-2008 05:33 PM

هلا والله


منور اخوي بتواجدك


^_^

التوم 29-07-2008 08:56 PM

ثااانكس جنون على الموضوووع والصور الروعه

يعطيج العافيه وتسلم يمناااج خيتوو

зтнов 29-07-2008 09:40 PM

هلابك


اررررررررررررررررررحب


منور يالغلا

فواز بن لامـي 29-07-2008 11:48 PM

الله يعطيج العافيه اختي

ومشكوره وماقصرتي

الجارح 30-07-2008 12:14 AM

جنون مطير
يعطيك العافيه على الموضوع الجميل
^_^
ابدعتي خيتو
بنتظااااااار قادمك المتجدد دائما
تحياتي وتقديري
اخوك
الجارح

зтнов 30-07-2008 12:45 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فواز بن لامي مشاهدة المشاركة
   الله يعطيج العافيه اختي

ومشكوره وماقصرتي




يعافيك ربي


منوووور

зтнов 30-07-2008 12:50 AM

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الجارح مشاهدة المشاركة
   جنون مطير
يعطيك العافيه على الموضوع الجميل
^_^
ابدعتي خيتو
بنتظااااااار قادمك المتجدد دائما
تحياتي وتقديري
اخوك
الجارح



اررررررررررررررررحب


منور يالغلا

شموخ عزي 30-07-2008 06:38 AM

مشكوره على الصور الروعه


ماقصرتي

^^


الساعة الآن 02:19 PM.

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd. , TranZ By Almuhajir

Ads Management Version 3.0.1 by Saeed Al-Atwi

جميع المشاركات المكتوبة تعبّر عن وجهة نظر كاتبها فقط . ولسنا مسؤلين عنها بأي شكل من الأشكال .

Security team

This Forum used Arshfny Mod by islam servant
اختصار الروابط

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64