عرض مشاركة واحدة
قديم 07-10-2008, 06:10 PM   #9
::عضو مميز::


الصورة الرمزية هنايا
هنايا غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1961
 تاريخ التسجيل :  Sep 2008
 أخر زيارة : 10-02-2009 (02:47 PM)
 المشاركات : 284 [ + ]
 التقييم :  10
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي



"انا"اللي قـد نصيتـه دون هالعالـم وقربتـه و"انا" بحبال قلبي قمـت قيدتـه بميـة قيـد
و"انا"وقفـت فـي دربـه وكلمتـه ورغبتـه عشقته عشق مايرحم000تعذبته وجبت العيد


صـــــــح لســــانك يا
بن معرقب


وعاش احساسك الراقي

القصيده عجبتني ... فكره .. ومضمون...

دمت في هذا التميز
يا بن معرقب


تقبل تحياتي \ هنايا


 
التعديل الأخير تم بواسطة هنايا ; 08-10-2008 الساعة 05:24 PM

رد مع اقتباس
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64