07-10-2008, 06:10 PM
|
#9
|
|
::عضو مميز::
|
بيانات اضافيه [
+
]
|
|
رقم العضوية : 1961
|
|
تاريخ التسجيل : Sep 2008
|
|
أخر زيارة : 10-02-2009 (02:47 PM)
|
|
المشاركات :
284 [
+
] |
|
التقييم : 10
|
|
|
لوني المفضل : Cadetblue
|
|
"انا"اللي قـد نصيتـه دون هالعالـم وقربتـه و"انا" بحبال قلبي قمـت قيدتـه بميـة قيـد
و"انا"وقفـت فـي دربـه وكلمتـه ورغبتـه عشقته عشق مايرحم000تعذبته وجبت العيد |
| صـــــــح لســــانك يا بن معرقب
وعاش احساسك الراقي
القصيده عجبتني ... فكره .. ومضمون...
دمت في هذا التميز يا بن معرقب
تقبل تحياتي \ هنايا |
|
|
|
التعديل الأخير تم بواسطة هنايا ; 08-10-2008 الساعة 05:24 PM
|